Знавцем проекту став бухгалтер з Кам’янець-Подільського
За три місяці існування проекту 89 українців стали Знавцями дня та отримали по 20 тис. грн, з них 13 стали Знавцями тижня та отримали по 80 тис. грн, і один з них — Знавцем проекту на 1 мільйон гривень. За відгуками знавців, більшість з них планує витратити отримані грошові подарунки на подорожі та подальшу освіту.
Проект «Знай Україну» тривав з 1 серпня по 28 жовтня 2012 року. Для реалізації SMS-тестування «Київстар» розробив 5 тисяч запитань сумісно з експертною радою — спеціалістами Київського славістичного університету. Для запуску проекту команда розробників працювала чотири місяці.
Які здібності, скільки часу та які інвестиції потрібні, щоб стати мільйонером? Відповідь проста: великий багаж знань, 30 хвилин та 7,44 грн. Саме такою є ціна визнання як головного розумника країни, учасника проекту «Знай Україну» Юрія з міста Кам’янець-Подільський. За 30 хвилин він відповів на 100 запитань, що стало найзначнішим результатом всього тестування.
Проста механіка проекту (SMS-тестування протягом сесії у 30 хвилин або до першої невірної відповіді) та залежність результатів лише від рівня знань учасника привернули велику увагу до проекту. Загалом в опитуванні взяли участь близько 500 тисяч користувачів — пересічних українців з усіх регіонів.
Учасники відповіли на 4 млн запитань, на 75% з них — вірно. Кількість SMS-сесій перевищила 900 тисяч. Також українці охоче користувались безкоштовним аналогом послуги в інтернеті: на сайті iloveukraine.com.ua вони пройшли тестування понад 12 тисяч разів, у соціальній мережі ВКонтакті — майже 30 тисяч разів, у Facebook — близька 4 тисяч.
Коментарі (26):
100 запитань?! - мої вітання!
30 хилин * 60 секунд = 1800;
1800 секунд / 100 питань = 18.
І це ще грубо, оскільки порахований інтервал (18 секунд), але щоби в 30 хвилин вмістилися 100 питань, цей інтервал повинен бути ще меншим.
Отже, громадяни-гравці, у кого був стабільний інтервал між питаннями менше 18 секунд? Кого так чудово обслуговує Київстар? І після цього вони будуть казати про “...залежність результатів лише від рівня знань учасника...” ?!
Так от, до мене СМС доходили не швидше ніж за 20 секунд (за умови миттєвої, практично машинальної, відповіді між ними).
Товарищі з Київстар, будь ласка, повідомте, як розрізняється якість обслуговування в залежності від населенного пункту? А також зроібть обіцяне - оприлюдніть результати переможців за кожний день.
Інакше я в ці “100 правильних відповідей” ніколи так і не повірю. І не я один.
О, я це ж саме написав у гілці запитань та відповідей. Я не проти, щоб людина-інвалід отримала мільйон гривень в подарунок. Я проти, коли це робиться за мій рахунок нечесно. З таким ставленням до абонентів, щиро бажаю Київстару вдалого банкрутства.
Аналогично вижу “подставу” - за время акции самое “шустрое” SMS с вопросом приходило через 20 секунд.
А теперь представьте “Инвалида”, который 100 раз подряд без заминки отвечает уже через 17 секунд на вопрос - мистика просто какая-то.
Мда. Заигрался Киевтстар в погоне за красивой слезной историей про инвалида-победителя. Зато пресса довольна и Киевстр респектит со слезою на глазах :)
А если по чесноку, то у меня после месяца тренировок и глубокой ночью максимум 70 получалось набрать... кто больше?
Хочеться вірити, що Київстар хоч насправді дав гроші цьому хлопцю, а не просто попросив сфотографуватись з сертифікатом за тисячу гривень.
75 - в предпоследний день. После 2,5 мес. тренировок и знания “неправильных” вопросов. Могло бы быть на 1..2 вопроса больше, если бы не бяка, как всегда - после ответа на первый вопрос. А если бы выдерживали обещанную длительность сессии - то еще 1..2 вопроса.
Кроме того, олни нагло обрезали всех после 23:00 - на час раньше. То есть, еще одного победителя им не надо было - они и так уже знали кто им станет, хотя допускаю, что не заранее его выбрали, а выбрали уже после его неплохого результата, пообщались, узнали что действительно есть неоспоримая обществом потребность в деньгах, и - “дали” выиграть. Либо же он выиграл “конкурс” по представлениям местных дирекций - оказался нагиболее подходящим и в наименее тесном “родстве”. Ничего удивительного в правильном ответе на 100 вопросов не вижу, но сделать это за 30 минут можно только если “дали” это сделать. Я уже писал, что СМС искусственно тормозятся - теперь убедился.
Хотелось бы еще узнать, как же это им помогла непубликация результатов в плане борьбы с ботами? :) :) :)
То ли дилетанты их ай-тишники, то ли за лохов держат
Прикольно - я думал, что только меня в 23:00 на 68-м вопросе вырубили, а они, оказывается, всем сделали “равные” условия :)))
Думаю, что для кого-то правильного акция продолжалась еще 1 час... :(
P.S.: я тоже заметил, что на участие есть не 30 минут, а где-то 29 минут и 30 секунд, что тоже очень в рамках “честных” правил Акции.
Иван, перезвоните 466 и сообщите об “обрезе” - вернут 7.44 - мне пришла СМС с обещанием - но после обращения на 466. Еще бы время зря потраченое компенсировали...
А еще почитайте “вопросы и ответы”, вот эту ветку:
http://iloveukraine.com.ua/quiz_faq/post/4/p/140
там было больше, но “они” время от времени “режут”, да верно, давно не заглядывали - там уже давно обсуждается “честность”
кстати, после “обреза” неоднократно пробовал начать сессию - надеялся, что окажусь в числе немногих, и скорость поднимется - черта с два, на “СТАРТ” ответы не приходили вплоть до 00:00. 29-го еще приходили ответы на “РЕЗУЛЬТАТ”, потом - всё.
Думаю, річ не в ботах, а банально в розрахунку на більшу кількість гравців.
Якби щоденні результати публікувались, середня кількість зіграних сесій на одного гравця була б значно меншою.
Згоден. Це ж бізнес. Але можна повідомляти хоча б самих учасників - хоча б по закінченню грального тижня - тоді би середня кількість на гравця не зменшилась, оскільки кожен би мав цілий тиждень інформаційного вакуума. А більше тижня поспіль мало хто грав.
А тепер? Чому не опубліковане обіцяне - результати за кожний день? - є підозра, що в когось, хто не виграв, результат кращий. Нехай хтось спробує переконати в іншому.
І про “ботів” - нащо було людей з самого початку обманювати, мотивуючи небажання публікувати результати? От не хочеться мені мати справу з організацією, яка тримає за лоха. Для того, щоб відчуття лоха не згасло зовсім, цілком вистачає державного апарату.
Хочу поділитись своїми думками про проект.
Я теж давно приймав участь у ньому і витратив на СМС чималі гроші, та не зміг стати навіть переможцем дня.
Я помітив що швидкість надходження СМС не завжди однакова. І це не залежить від часу доби. В мене були випадки, що грав цілу ніч і СМС надходили зі швидкістю 25-30 сек., а бувало що вдень СМС “прилітали” за 15 секунд.
Такі “швидкі моменти” тривали не довго - 1-2 хвилини далі швидкість ставала звичайною. До речі, я їх помітив десь за 5 днів до завершення акції. Гадаю, це тому, що кількість учасників під кінець значно зменшилась і зменшилось навантаження на сервер.
А в суботу зранку така швидка робота тривала біля години. Я тоді набрав свій рекордний результат - 72 відповіді за 22 хвилини. На жаль сесію до кінця довести не вдалось, тому що зробив помилку. В цей період рекорд надходження СМС був 13 секунд! Тому 100 відповідей за 30 хв - це цілком реально.
Щодо завершення акції на годину раніше, то на мою думку це пов’язано з переходом на зимовий час. Зазвичай на сервері немає автоматичного переведення годинника, щоб не виникли збої в роботі програм (наприклад, якщо б перевести на сервері годинник на годину назад, то сесії, які почались до цього моменту тривали б не 30 хв, а 90 хв.). Якщо порахувати “погодинно” тривалість акції, то вона тривала рівно 89 діб. Ніякої години у нас не крали.
Я впевнений, що якби переміг будь хто з тих, хто тут обурюється - то інші не перестали б обурюватись.
Переможець може бути тільки один. Не потрібно втрачати людську гідність і шукати винних, а прийняти поразку як личить розумній людині.
Вітаю переможця!
Дещо заперечу:
- згідно Правил, Проект мусив тривати до 23:59:59, і ляпи ай-тішників існуючого стану речей не виправдовують;
- в останній день - да як Ви могли подумати, що кількість гравців зменшилась?! Все точно, тільки навпаки. Більше того, оператор був загружений щільніше, особливо у той час, що Ви вказали - у зв”язку із початком виборів. І ще, я грав у той самий час. Бачив на власні очі. Можливо, так “добре” було саме у Кам”янці-Подільському?
- що за 13 секунд? Де їх кратний 5-ти інтервал? Не вірю.
- десь за 40 хвилин до 23:00 почались бяки: подовгу не приходили нові питання - відправляв “крапку” - і роздуплювалось - приходило СМС, датоване 10-ма хвилинами тому. І це мало учасників?
- 15-секундний інтервал - жодного разу за 2.5 місяці і “пройдені” більше 4900 унікальних питань, при цьому для відправки відповіді мені потрібно натиснути лише одну з 3-х кнопок на телефоні - жодних інших рухів. Серії по 20 секунд - да, такі бували, у тому числі в останні дні. Тоді мені вдалося набрати 75 балів.
Однозначно, умови були не рівні.
А тепер - маленький аналіз:
Думают, их нельзя уличить? Запросто.
Исходные данные таковы:
- в телефоне для “входящих” отображается вермя отправки СМС со стороны контент-провайдера по показаниям часов оператора;
- для “исходящих” - вермя фактического отправления по показаниям часов телефона.
Таким образом, для анализа нельзя прибегать к непосредственой разнице показаний времени отпарвки СМС между входящими и исходящими, но целесообразно и правильно прибегнуть к статичтическому анализу такой разницы, которая при этом не зависит от клиента. То есть. мы принимаем, что часы у оператора и у клиента могут показывать разное время, но и те и другие идут стабильно.
Основные параметры сессии:
23.10.2012
“СТАРТ” - 00:21:09
Первый вопрос - 00:21:23
Первый ответ - 00:21:43
Последний вопрос (№ 73) - 00:50:37
Последний ответ - 00:50:46
Сообщение о истечении 30 (?!) минут - 00:51:02
Здесь уже видно, что Правила нарушены: со времени первого и до последнего ответа прошло лишь 29 минут 23 секунды. Остается 37 секунд. Предположим, наши сообщения доходят до оператра долго (см. Правила), но если они доходят за 37 секунд, то максимальный результат ограничен 46-тью баллами, что более чем не совпадает с исходными данными.
Предположим, что именно этот вопрос доходил долго. Но тогда нам в помощь статичтический анализ.
Итак, среднее время между отправленным ответом и последующим вопросом данной сессии - 13 секунд.
Максимальное - 18 секунд. Минимальное - 6 секунд.
... кстати, тренда, построенная по графику, показывает постепенное снижение интервала от 15 до 11,5 секунд ...
Предположим, что у нас часы идут не верно и реально минимальное время составляет не 6, а 0 (ноль) секунд, то есть. оператор тут же отправляет следующие вопросы. Хорошо. Тогда максималльная задержка - 12 секунд, а средняя - 7 (средняя считается не по среднему между минимумом и максимумом, а как среднее ВСЕХ интервалов).
Теперь сравниваем интервалы между подряд отправленными ответами.
Наименьший интервал - 17 секунд, встречается 2 раза. Еще 2 раза встречается 18 секунд. Казалось бы, соответствующими должны быть интервалы между соответствующими вопросами? А нет.
15 раз встречается интервал 20 секунд;
50 раз - 25 секннд, остальные - 30 и 35.
Как интересно! Как бы быстро мы не отвечали, интервал всегда кратен 5-ти!
Причем, анализируя все данные, замечаем, что после каждого короткого интервала в ответах (по 17-18 секунд) следует 25-ти секундный интервал в вопросах. А почему не 20-ти секундный, хотя бы? В принципе, это уже особенность конкретной сессии. Но то что я хотел - я уже доказал: имея несколько включений скорости ответов как у победителя, я тем не менее не получил соответствующей скорости получения новых вопросов.
Следовательно, нас ОБМАНУЛИ.
И еще добавлю. Максимальное время между моими ответами в данной сессии составляло 35 секунд. И оно таково лишь вследствие соотвтетствующего интервала между последовательно идущими вопросами - то есть, данный интервал и есть тем инструментом, которым наи ОБМАНУЛИ. Ибо нет оправдания привязке к 5-ти минутной сетке с одноверменным утверждением, что всё зависит лишь от клиента.
Я так понимаю, что магический “рубильник” смс за 13 секунд был включен именно для Каменец-Подольского :)
Победитель может быть только один и только тот, который нужен Организаторам для отмыва денег :)
А учитывая, Андрей Абраменко, что Вы из Каменец-Подольского и в курсе часов работы сервера, и защищаете победителя с “Фантастической” скоростью, наверняка, Вы имеете к этому непосредственное отношение.
От себя я могу сказать, что в последние выходные я постоянно слал SMS с раннего утра до позднего вечера - и в Субботу и в Воскресенье SMS приходили за 20 секунд.
P.S.: даже если набрав 72 за 22 минуты, у Вас осталось бы 8 минут на ответы. Даже если отправлять по 3 сообщения в минуту, то это 24 ответа, и результат был бы 96, но не 100! Хотя 96 тоже фантастика, я в это не верю, и думаю, что Вы нас намеренно ввыдоите в заблуждение.
И ведь дело даже не в том - выиграл - не выиграл. Вопрос в прозрачности и степени доверия.
Например, после стоматолога-рекордсмена публикации отстутствуют. Достижения чемпионв не обнародованы. Комментарии по поводу кривых вопросов не поступали. Объяснений относительно укороченных сессий не дано.
Несколько ранее я выдвигал подозрение относительно возможной избыточной плотности чемпионов в тех регионах, где Киевстар не имеет “планового” количества абонентов - типа целевая реклама. Можно сверить, если раздобыть такие данные. Не секрет, - исторически сложилось, что в одних нас.пунктах отдают предпочтение одному оператору, в других - другому...
Кстати, да. Кировоград часто мелькал. А теперь ба-бах! Именно Кировоградская область является наименьшей по абонентской базе мобильных операторов, и по оснащению сотовыми телефонами на душу населения. Хмельницкая - в самом конце списка по доходам от потребления мобильной связи.
Я, наприклад, свою поразку прийняв ще коли закінчив грати на початку жовтня з результатом 63.
І річ не в тому, хто виграв. Річ в умовах самої гри.
Цікаво, чи вважали б Ви Олімпійські ігри чесними, якби за самою грою не можна було спостерігати ззовні. А кожен з гравців, наприклад, бігуни, бігали б дистанцію по одному, при цьому кожний з них знав тільки свій результат? А Олімпійський комітет оголошував би переможця в результаті закритого засідання, не вказуючи при цьому його результат?
Особисто для мене компанія Київстар до цього конкурсу мала ім’я й авторитет. Після конкурсу - вона його втратила.
Ще раз наголошу - грошей вирачених в чесній боротьбі не жаль ні на грам. Та на мою думку чесність тут і близько не стояла.
Особисто знайомий з переможцем, усміхаюсь читаючи заздрісні коментарі. Повірте, він не підставний ! Юра володіє енциклопедичними знаннями, при чому в багатьох галузях. І підставним він напевно не міг би бути – уявіть, що є ще люди з чесними принципами. Хоча я на вашому місці напевно теж би сумнівався. Я горджусь, що знаю таку людину і повірте його знання і порядність варті не одного міліонна.
До преможця, принаймні я, зауважень не маю. Є претензії до рівності можливостей, наданих організатором, та прозхорості самого процеса - дуже влучну аналогію навів Євген від 04.11.2012 00:06. Навіть гіпотетичний всезнаючий бот не зможе заробити і 90-та балів, якщо кожне наступне питання сесії штучно приторможується.
А тепер ще один бабах: Юрію, певно, дуже повезло, що серед цієї сотні питань не було жодного “кривого” - з завідомо неправильною відповіддю - якщо, звичайно, він не пройшов хочаб із сотню повноцінних сесій до того.
Ну і ще один “контрольний в голову”: при рівності можливостей і залежності результату виключно від гравця, головна перемога саме в останній день - це supernatural
Надіюсь що це справді так.
Та ми можемо перевірити справедливість Ваших слів на практиці (звичайно не перевірку особистих якостей, а ерудицію та енциклопедичні знання). Я можу організувати відтворення даної вікторини на практиці, але з іншими запитаннями.
На це потрібен час.
Покаже гарний результат - я перший відпишусь в цій гілці, що був неправий.
Крім того опублікую тут як кількість правильних відповідей, так і перебіг гри. Та й максимальна кількість сесій та запитань буде обмежена, бо гаманець у мене не такий тугий як у Київстар.
То як, прийме виклик новоспечений мільйонер?
Якщо Юрко згодиться - попрошу пана Андрія взяти участь в складанні нових запитань.
І хочу наголосити - сумнів викликають не знання пана Юрія, а дивно велика й кругла кількість відповідей за сесію. Пробіл у знавцях з 7 по 28 жовтня, занедбаність цього форуму ще під час гри. Виграш мільйона в останній день проекту. Все це натякає на нечесність компанії Київстар. На жаль це ми перевірити не зможемо...
i’ll being
Не много найдется эрудитов, досконально знающих содержание рекламных роликов, - обычно, для них привычнее переключиться на дискавери, или еще что-то пользительное, хотя - всякое бывает. Я тоже до этого проекта понятия не имел, какого цвета трусы у героя рекламы туалетных утят...