Подробиці зйомок відео проекту «Знай Україну» за участі Олега Скрипки
Зйомки загалом тривали дві повні доби з невеликою перервою на сон, протягом яких знімальній групі на чолі з головним героєм довелося постійно рятуватися від дощу та вдягати гумові чоботи.
З першого серпня на вітчизняних телеканалах українці мають можливість бачити незвичну рекламу. У ній Олег Скрипка розповідає про 4 яскраві, але маловідомі факти з історії України та закликає українців дізнаватися більше про рідну країну.
Як зізнався наш герой на презентації нового національного проекту від «Київстар», до зйомок він і сам не знав цих фактів – ні про бар’єрний риф, ні про трембіту, ні про суцільнозварні мости, ні про «мертву петлю Нестерова».
Історії про останні три факти було знято в один день. Спочатку на аеродромі «Чайка», потім у музеї під відкритим небом «Пирогово», а наприкінці дня – на мосту Патона. Вранці наступного дня вся знімальна група вирушила в експедицію до Кам’янець-Подільського, де мали зняти останню, чи то першу з перелічених історій.
До слова, усі два дні зйомок погода була дуже примхливою. Майже весь час знімальна група буквально тікала від негоди. Одразу після закінчення зйомок на аеродромі, коли колектив ще тільки згортав апаратуру, розпочався дощ. Те ж саме сталося й у «Пирогово». Міст Патона також зустрів усіх справжньою зливою. Та найцікавіше випробування чекало на групу в Товтрах. У той момент, коли всю апаратуру з великими труднощами було опущено в каньйон, дощ полив наче з відра. Тож спускатися та підійматися до місця зйомок довелося мотузкою. Погода не залишила вибору – всі присутні були змушені взути гумові чоботи. Навіть Олегові Скрипці.
Останній виявив неабияку зацікавленість до цього проекту ще задовго до початку зйомок – на етапі формування ідеї.Під час зйомок артист продемонстрував колосальну працездатність та зосередженість, докладав максимум зусиль, незважаючи на природні катаклізми, що весь час переслідували знімальну групу. А в безпосередньому спілкуванні Олег виявився дуже щирим та дружелюбним, без найменшого нальоту «зірковості».
На презентаційній прес-конференції Олег Скрипка зізнався, що під час зйомок було влаштованоцілий кастинг вишиванок для головного героя. Керував цим процесом режисер з Австралії Джон Гвітер.
Окрім нього до зйомок неперевершеного відео доклалися також оператор Вілі Деттмейера з Німеччини, агентства Adventa Lowe, відповідальне за творчий бік процесу, яке на зйомках було представлене креативною командою у складі Олексія Пасічника, Дениса Урусова, Дмитра Сімонова та Ольги Доброцької. Усі організаційні питання вирішувалися компанією LimeLite Studio – таким собі складним механізмом із величезною кількістю персоналу під керівництвом продюсера Альберта Зурашвілі.
Насправді ж, це лише верхівка айсберга, адже створення рекламного ролика надзвичайно складний процес, у якому було задіяно безліч осіб, і перерахувати усіх надзвичайно складно.
Побачити процес виробництва зсередини можна на спеціально підготовленому making off.
«Київстар»
Неля Усс — Head of Department Business Unit Mass Segment
Тетяна Свєтлова — Brand Manager
Жанна Пархоменко – Chief Corporate Affairs Officer
Ніна Васильова – Leading PR Specialist / Corporate Affairs department
Adventa Lowe
Олексій Пасічник — Creative Director
Ігор Каракуц — Creative Group Head
Катерина Амірханова — Senior Art Director
Дмитро Сімонов — Senior Art Director
Денис Урусов — Senior Copywriter
Ольга Доброцька — Senior Account manager
Lime Lite Studio
Jon Gwyther — Director
Willy Dettmeyer - DOP
Валік Семко — 1st AD
Альберт Зурашвілі – Executive Producer
Тетяна Шевчук – Line Producer
Звук – Propeller
Постпродакшен – MentalDrive Studio
Коментарів немає