Жанна Пархоменко: «Українці хочуть знати про Україну більше»

Tweet

Жанна Пархоменко Директор з корпоративних зв’язків компанії «Київстар» розповіла нам усі подробиці нового Проекту «Знай Україну».

Сьогодні кожен другий українець є абонентом «Київстар» – національного лідера телекомунікацій  України. Для компанії, що була створена українцями для українців 15 років тому, важливо не тільки досягати бізнесові цілі та бути успішною, а й робити корисні для людей та країни речі, вести діалог із суспільством на важливі теми. Це соціальні програми на роки, – зауважує директор з корпоративних зв’язків компанії Жанна Пархоменко.

Так, з 2007 року компанія закликає українців-батьків більше спілкуватися зі своїми дітьми «вживу», думати про своє майбутнє та визначитися з життєвими цілями, дбати про безпеку дітей в інтернеті, щиро ділитися любов’ю до України, а тепер і дізнатися про неї більше.

Заради останнього «Київстар» організував новий проект «Знай Україну».

– Яке фото з порталу iloveukraine.com.ua Вам подобається найбільше?

– Я дуже люблю зображення, які надихають.  З десяток точно я собі завантажила на робочий стіл та мобільний. Особливо мені сподобалися фото Тунелю кохання.

– За відгуками користувачів, як було зручніше завантажувати фото на портал – з камери чи смартфону?

– Різниці не було. Тим паче, що кожен абонент «Київстар» міг завантажити фото на портал, надіславши безкоштовне MMS-повідомлення. До речі, таким чином ми зібрали 5-ту частину всіх фото.

– Якою була ключова мета проекту «Поділіться любов’ю до України» і чи вдалося її досягти?

– Мета чітко відображена у назві проекту. Ми хотіли, щоб за допомогою спеціально розробленого мультимедійного порталу українці змогли розповісти усім про ті місця в України, які їм близькі.

Таким чином було досягнуто дві цілі: перша – підтримати почуття гордості за рідну країну та любові до неї, друга – через участь в інтерактивному проекті навчити наших абонентів користуватися новітніми мультимедійними послугами. Зважте, ті, кому за 25 років, освоювали мобільний телефон та комп’ютер вже у зрілому віці, а тому в них зберігається певний острах перед новими функціями та сервісами – тими ж MMS-повідомленнями чи мобільним інтернетом. Тому, аби допомогти українцям позбутися цих упереджень, ми створили платформу iloveukraine.com.ua та присвятили її темі, яка зачіпає мільйони.

Аналогічною платформою є www.dmd.djuice.ua, присвячена сучасній українській музиці. На ній збираються як молоді виконавці, які створюють музику, так і меломани, які шукають щось новеньке. Музичну платформу ми також створювали з дуже простим функціоналом: кожен може через один клік розмістити власну композицію або проголосувати за чиюсь на порталі. Якщо я не помиляюся, то сьогодні на www.dmd.djuice.ua є понад 100 000 000 завантажень.

На iloveukraine.com.ua ми лише за 9 місяців зібрали понад 100 000 знімків з усієї України. І сьогодні це один з найбільших фотопорталів в країні. Ми прагнули, насамперед, донести ідею проекту до якомога більшої кількості українців. І, схоже, нам це вдалося – тільки портал відвідали більше 1 млн наших співвітчизників. Десятки мільйонів побачили чудовий, натхнений ролик програми з Богданом Ступкою.

– Новий проект – «Знай Україну» – є продовженням історії, або чимось кардинально новим?

– З одного боку, це продовження, з іншого – не зовсім. Він також присвячений Україні, але пропонує нашим клієнтам зовсім інше. Якщо раніше ми закликали українців поділитися емоціями через фото, то тепер – зосередитися на знаннях про Україну.

– Гадаєте, ця тема зачепить не менш сильно, ніж любов до України?

– За нашими дослідженнями, переважна більшість українців вважають, що вони не дуже гарно знають свою країну. Мова не про те, що вони її дійсно погано знають. Просто ось така думка панує. Та головне, що українці хочуть знати про Україну більше.

І ми виріши: якщо є така потреба, то чому б не задовольнити її за допомогою телекомунікацій. Останні, як на мене, є чи не найбільш геніальним винаходом людства після антибіотиків.

– Яким саме чином?

– За основу взята ідея SMS-тесту, склавши який ви не тільки перевіряєте власні знання, а й здобуваєте нові. Та це тільки одна з трьох складових проекту.

Друга – це оновлений портал iloveukraine.com.ua, на якому можна знайти будь-яку інформацію про проект, переглянути бібліотеку знань про Україну.

Третя складова – це всеукраїнська рекламна кампанія, яка заохочуватиме українців дізнатися більше про країну. Її обличчям став Олег Скрипка, за що ми йому вдячні від усього серця. У рекламі наш герой розповідає про чотири нібито відомі, але далеко на всім, факти.

– Чому саме Олег Скрипка?

– Він є уособлення сучасного українця. Саме такі результати ми отримали і за соціологічним дослідженням, і за фокус-групами.

Олег Скрипка – це людина, яка своїм життя та творчістю відкриває нам українську культуру, традиції. Саме він є організатором та натхненником унікального фестивалю «Країна мрій».

Так само одностайно українці вибрали минулого року і Богдана Ступку. Це були його перші зйомки в рекламі. І погодився він на співпрацю з нами саме тому, що то була не зовсім реклама.

– Якої тематики будуть  запитання в SMS-тестах?

– З різних сфер: від історії та етнографії до моди та шоу-бізнесу. Ми розуміємо, що українці не всі є академіками та професорами, які, доречі, й перевіряли підготовлені «Київстаром» запитання. Тому ми подбали, щоб тест був цікавим та пізнавальним одночасно для будь-якого учасника.

Крім того, «Київстар» передбачив певний стимул, аби ще більше заохотити українців знати свою країну. За підсумками дня, тижня та усього проекту ми визначатимемо кращого знавця України. Вони отримуватимуть подарунки – 20 000, 80 000 та 1 000 000 гривень відповідно.

– Як відбуватиметься визначення переможця за підсумками дня?

– Опівночі система, а не людина, автоматично визначає того, хто дав найбільшу кількість відповідей за півгодинну сесію SMS-тесту. Ця інформація передається до представників «Київстар» – і ми вже зранку зв’язуємося з цією людиною. Переможець дня мусить відповісти на певний перелік запитань, щоб, насамперед, ідентифікувати себе, адже 95% абонентів мобільного зв’язку – це знеособлені абоненти передплаченого сервісу. Лише після того, як ми отримуємо усю інформацію та перевіримо її на дотримання усіх вимог, прописаних у правилах проекту, людина зможе отримати подарунок.

– Чи будуть запитання розподілені за рівнями складності?

– Вони усі перемішані, і відбиратимуться автоматично системою випадковим чином. Половина запитань будуть прості, деякі навіть гумористичні. Інші – на логіку, аби захистити проект від усіляких програм-ботів, які автоматично підбирають відповіді, та справді складні запитання, щоб визначити дійсно найкращого знавця України.

– Чи дізнаємося ми ім’я того, хто знає Україну найкраще?

– Питання в тому, чи захоче ця людина називати своє ім’я. Якщо володар головного подарунку – 1 000 000 гривень – вирішить залишитися невідомим, ми обов’язково збережемо цю таємницю, як того вимагає закон.

– Як ще «Київстар» гарантуватимете чесність та прозорість проекту?

– Ми до дрібниць проаналізували всі механіки і підходи до SMS-тестів, які є у світі. Разом з нашим партнером – експертом з інформаційно-розважальних контент послуг із світовим досвідом «Велті» – ми повністю переробили механіку.

У проекті «Знай Україну» буде винагороджуватися виключно інтелект. Тобто будь-яка випадковість у виборі знавця дня, тижня або всього проекту виключена. Головна умова: учасник повинен дати найбільшу кількість вірних послідовних відповідей протягом півгодинної сесії SMS-тестування. Більше нічого.

Наступне. Українському бізнесу дедалі важче стає займатися соціальними ініціативами, особливо, коли йдеться про мільйонні аудиторії. Для когось вже зараз це непосильно. Тому ми вирішили спробувати та розробили механіку, яка дозволяла б проекту заробляти самому на себе, і одночасно, виконувати соціально корисну місію. Водночас, від самого початку ми були дуже принциповими у питанні ціноутворення – прозорості, зрозумілості ціни використання послуги, чіткого інформування щодо неї, зробили так, щоб її розумів кожен учасник проекту. Саме тому ця послуга коштує рівно 7 гривень 44 копійки з ПДВ і платежем до Пенсійного фонду за одну сесію, яка триває півгодини. Це, за можливістю, наголошуватиметься всюди.

– Чи буде така ціна доступною для усіх потенційних учасників?

– У нас є вже великий досвід у розробці багатьох послуг. У таких випадках найголовніше – це щоб люди чітко розуміли, за що вони платять.

– Ви плануєте особисто брати участь в проекті?

– Я б залюбки, але мені не можна (посміхається). За правилами, співробітники «Київстар» та їхні прямі родичі, а також Експертна рада науковців, яка перевіряла питання, та їхні прямі родичі, не можуть брати участь. Перевірити свої знання про Україну я мала змогу під час тестування системи, в якому взяли участь співробітники нашої компанії.

З моменту старту проекту ми з колегами зосередимося на організаційних моментах, щоб проект був успішним і сподобався українцям.

Tweet
Попереднiй запис
Українці зізналися, наскільки добре вони знають рідну країну
Наступний запис
Олег Скрипка особисто презентував проект «Знай Україну» від «Київстар»
Для того, щоб коментувати, потрібно бути авторизованим на сайті

Коментарів немає

Мультимедіа

Поради:

   

Перед участю у Проекті «Знай Україну» перевірте стан рахунку Вашого мобільного! Послуга надаватиметься, якщо баланс рахунку перевищуватиме 7,44 грн.

Надіслати запитання

Запитання i відповiді:

Дякуємо!
Ваше запитання було успiшно додано.
Як тільки його прогляне модератор, воно з'явиться на сайтi.

Не зареєстровані? Зареєструйтесь!

Вхід:

Е-пошта або телефон
Пароль

Забули пароль? Вам сюди .